Lees het blog

Lees over de laatste trends en krijg informatie over Dynamicweb.

Extra verkoop met e-mail marketing 1: Uw bestaande klanten zijn uw belangrijkste klanten

donderdag 15 september 2016
Het is een goed idee om energie te gebruiken om uzelf te promoten tegenover klanten die u al in huis hebt. Het is in feite geen goed idee om het te la...

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief 6: Segmenteer uw ontvangers en personaliseer uw content

woensdag 18 mei 2016
Ook al stuurt u uw nieuwsbrief aan een lijst met duizenden lezers, u kunt uw content eenvoudig richten zodat deze zo relevant mogelijk is voor de afzo...

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief 5: Zorg ervoor dat uw lezer de nieuwsbrief opent en leest

woensdag 4 mei 2016
Zelfs de beste content moet goed ingepakt worden om de aandacht van de lezer lang genoeg vast te houden zodat hij zin heeft om deze uit te pakken. Daa...

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief deel 4: Doe goede ideeën op voor uw nieuwsbrief

maandag 25 april 2016
Er is een eenvoudige oefening die een reeks ideeën op tafel kan brengen - namelijk door deze drietrapsraket vragen te beantwoorden.

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief deel 3: Leg uw nieuwsbriefconcept vast

dinsdag 29 maart 2016
Een vast formaat creëert herkenbaarheid bij de lezer en geeft u een kader om in te werken zodat het gemakkelijker is om er content voor te ontwikkelen...

Lees meer


Meerverkoop met e-mail marketing deel 6: Analyseer en beoordeel uw e-mailmarketing

vrijdag 5 februari 2016
Maar welke meetpunten zijn het belangrijkste om in de gaten te houden? Hier hebt u een lijst.

Lees meer


Meerverkoop met e-mail marketing deel 5: Systematiseer uw e-mailmarketing: Geautomatiseerde e-mails

vrijdag 5 februari 2016
Een klassieker hierbij is de automatische welkomst-e-mail die een nieuwe klant verwelkomt en hem misschien een welkomstkorting geeft op zijn volgende ...

Lees meer


Meeverkoop met e-mail marketing deel 4: Systematiseer uw e-mailmarketing: Handmatige e-mails

vrijdag 5 februari 2016
Over het algemeen zijn er twee soorten e-mails: de e-mails die u handmatig verstuurt (bijvoorbeeld uw maandelijkse nieuwsbrief) en de e-mails die u au...

Lees meer


Meerverkoop met e-mail marketing deel 3: Creëer persoonlijke klantervaringen med behulp van gegevens

vrijdag 5 februari 2016
Geef uw klanten een meer gepersonaliseerde customer experience die hen in staat stelt om terug te komen. Om hun klanten aanbiedingen te geven die prec...

Lees meer


Meerverkoop met e-mail marketing deel 2: Waarom juist e-mailmarketing?

vrijdag 5 februari 2016
E-mailmarketing heeft een aantal voordelen die goed werken bij het creëren van meerverkoop.

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief deel 2: De 3 inleidende kniebuigingen

donderdag 4 februari 2016
Creëer waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief met 3 aanvankelijke kniebuigingen.

Lees meer


Zo creëert u waardevolle inhoud in uw nieuwsbrief deel 1: Uw nieuwsbrief is nog steeds uw scherpste wapen

donderdag 4 februari 2016
Wat is eigenlijk waardevolle content in een nieuwsbrief? Is het een artikel vol handige tips? Een wedstrijd? Nieuws over een innovatief product?

Lees meer


Ontvang het laatste nieuws en blogberichten in uw inbox
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Download brochure

Download Magazine

Download brochure

Download Magazine