E-commerce white paper

D2C E-commerce in 
Manufacturing

Hoe een Direct-to-Consumer model manufacturing versterkt

Tegenwoordig verwachten klanten dat ze rechtstreeks naar de bron gaan wanneer ze onderzoek doen naar producten en diensten, of wanneer ze een aankoop doen bij een specifiek merk. Volgens Forbes hebben B2B kopers al 12 online zoekopdrachten gedaan en zijn ze al voor 57% door de sales funnel heen voordat ze een echt verkoopgesprek beginnen. Daarnaast blijkt uit een Salesforces onderzoek dat 76% van de consumenten verwacht dat bedrijven hun behoeften en verwachtingen begrijpen.

Door rechtstreeks aan consumenten te verkopen, krijgen fabrikanten een beter inzicht in de behoeften van hun klanten, krijgen ze meer controle over hun merk en over de klantervaring.

In deze whitepaper behandelen we D2C voor fabrikanten, de voordelen en uitdagingen, de belangrijkste overwegingen en hoe te beginnen.

Als u nieuwsgierig bent naar dit model voor uw productiebedrijf of overweegt te starten, lees dan zeker verder tot het einde.

Laat u inspireren