E-commerce voor Microsoft Dynamics Business Central (NAV)

Met Dynamicweb en Microsoft D365 Business Central kunt u gepersonaliseerde online shopping ervaringen bieden via verschillende kanalen en apparaten. Onze e-commerce oplossing voor D365 Business Central is bedrijfsklaar en schaalbaar tot grote e-commerce implementaties voor zowel B2B, B2C- als klantportalen

Volledige e-commerce mogelijkheden voor Business Central

Klantervaringen

Klantervaringen

• Klantportaal via alle online kanalen die 24/7 realtime beschikbaar is

• Klantspecifieke catalogi, prijzen en voorwaarden 

• Datagedreven personalisatie voor verbeterde upselling en cross-selling

Bedrijfsproces optimalisatie

Bedrijfsproces optimalisatie​

• Integratie met D365 Business Central cloud of on-premises

• Self-service met overzicht bestellingen, bijbestellingen en retouren 

• Toon klantspecifieke prijzen en kortingen met D365

Groeifactoren

Groeifactoren

• Beheer meerdere B2B- en B2C-winkels vanaf één platform 

• Meertalig, valuta, betalingen en belastingen

• Verhoog omzet met upselling en cross-selling

Turnkey e-commerce voor Business Central

 

Bekijk deze presentatie van 2 minuten

Begin met het online verkopen en bedienen van uw klanten met een B2B/B2C kant-en-klare e-commerce oplossing. Ontworpen om te worden geïntegreerd met Microsoft Dynamics D365 Business Central.

Image

Meer dan een connector. Meer dan een winkelwagen.

Dynamicweb brengt geïntegreerde e-commerce naar Dynamics 365 Business Central met een krachtig platform. Dynamicweb ondersteunt onder andere wereldwijde verkoop, B2B en B2C, segmentatie, verlaten winkelwagens en content personalisatie.

Download de whitepaper: 7 sleutels om de best mogelijke online klantervaring te creëren

Flexibele en uitbreidbare e-commerce-integratie

De verbinding van Dynamicweb met Dynamics 365 Business Central maakt flexibiliteit mogelijk met behoud van prestaties. Uw online klanten hebben realtime toegang tot de actuele voorraad, bestelgeschiedenis en accountbeheer, terwijl uw werknemers toegang hebben tot Dynamics 365 Business Central. Dat alles zonder enige vertragingen of haperingen.

Download de whitepaper: behaal operationele efficiëntie door uw e-commerce en ERP te integreren.

 

Image
Image

Geen ERP-aanpassing vereist

Onze API-first verbinding met Dynamics 365 Business Central zorgt ervoor dat er geen extra code van derden aan uw oplossing wordt toegevoegd. Dankzij onze geringe footprint kunnen we bidirectionele toegang bieden tot Dynamics 365 Business Central met live- en batch-modusverbindingen.

Meer informatie over de Dynamicweb integratie met D365 Business Central

Integreer uw e-commerce met D365 Business Central

Behaal operationele efficiëntie en verhoog uw omzet door uw e-commerce en D365 Business Central te integreren. Deze whitepaper behandelt beide terugverdientijd scenario's en welke integratie voor elk scenario het beste is.

Profiteer van Dynamics 365 Business Central om op grote schaal ervaringen te personaliseren

Met Dynamicweb kan uw marketingteam klanten segmenteren door klantinformatie vanuit uw ERP te combineren om een zeer gerichte lijst te maken. Denk aan klantinformatie zoals gekochte producten, besteldata en contactgegevens. Dergelijke informatie kan door Dynamicweb gecombineerd worden met websitegedrag; bekeken pagina's en producten, opgeslagen wensenlijst en tijdstippen van de bezoekers. Deze klanten kunnen automatisch worden gemaild met ingebouwde drip-campagnes.

Bekijk de demo E-mailsegmentatie in Dynamicweb (2 minuten)

Image
Image

Verrijk Business Central productdata als nooit tevoren

Met Dynamicweb's PIM kunt u tegenwoordig eenvoudig productdata verrijken in meerdere talen, met vele soorten media en met zoveel productvelden als u nodig heeft. Deel deze uitgebreide content met verkopers, dealers en klanten op verschillende manieren die het  voorstellingsvermogen te boven gaan. 

Bekijk de demo Profiteer van PIM en e-commerce in Dynamicweb (2 minuten)

Geïntegreerde klantportalen met vrijwel elk datapunt

Het platform van Dynamicweb helpt uw klanten terwijl u uw activiteiten stroomlijnt en handmatige processen voor uw klantenservice vermindert. Dankzij onze realtime integratie kunnen uw klanten 24/7 terecht in het klantenportaal. Zo kunnen zij online bestellingen plaatsen, retouren aanmaken, de bestelgeschiedenis bekijken, producten bijbestellen en facturen betalen.

Meer informatie over essentiële tools voor het creëren van de beste klantervaring

Image

Want more information?


Do you have questions or would you like to try a tailored demo?


Sign up for future Dynamicweb events and webinars. 


Be inspired - download white papers, watch webinars etc.