Webinar - 10 dec, 14:00 uur

Hoe bouw je de juiste fundering voor een optimale klantervaring?

 

"87% van de consumenten geeft aan dat relevante content een positieve invloed heeft op de merkbeleving. 78% van de internet gebruikers zegt dat persoonlijke relevante content hun aankoopactiviteit verhoogt".

Dat blijkt uit een onderzoek van Marketing Insider Group onder 1500 consumenten. De inzet van marketingtechnologie wordt steeds belangrijker om de klantervaringen optimaal te managen. Maar hoe maak je het verschil en zorg je ervoor dat jouw online kanalen net dat beetje meer hebben dan die van de concurrentie? 

Leer tijdens deze webinar:

  • Wat de basis is van een goede klantervaring
  • Hoe je de klantrelatie versterkt door inzet van Marketing
  • Hoe je de klantinteractie versterkt door technische mogelijkheden

Eric Nijkamp, Managing Partner bij Inextenzo, laat zien hoe Inextenzo voor Pentair, een wereldwijde leider op het gebied van water oplossingen, een stappenplan heeft gecreëerd voor de ultieme contactstrategie en hoe jij dit ook kan toepassen. Hierbij staat personalisatie en content op maat centraal en haal je door middel van data en techniek het maximale uit ieder contactmoment. 

Mike Pino, Managing Partner bij Suneco, vertelt over de technische mogelijkheden die de ultieme klantervaring mogelijk maken. Hij laat zien hoe een perfecte gebruikerservaring eruit ziet d.m.v. een naadloze integratie tussen E-commerce, PIM en Marketing met één oplossing voor zowel B2B als B2C - geschikt voor uw doelgroep en organisatie. Hoe dit wordt toegepast in de realiteit laat Mike zien aan de hand van de Company Fits case, een ontwerper en producent van bedrijfskleding.

Uiteindelijk is het van belang dat marketing en technologie samensmelten. Harry van Rossum, Country Manager Benelux bij Dynamicweb, vertelt hoe de inzichten uit de techniek de marketeer van dienst zijn tijdens de klantervaring en wat de aankomende trends zijn op het gebied van Customer Experience Management. 

Schrijf je nu in voor deze webinar op 📆 10 december ⏰ 14:00 uur ➡️

Aanmelden voor de webinar

 

 

Maak kennis met de sprekers

Harry van Rossum

Country Manager Benelux
Dynamicweb

Harry neemt je mee in de basis principes die een goede klantervaring vormen en laat zien hoe technologie en marketing samenkomen.

Mike Pino

Managing Partner
Suneco

Mike vertelt je over de technische mogelijkheden van Dynamicweb ter ondersteuning van een optimale klantervaring.

Eric Nijkamp

Managing Partner
Inextenzo

Eric laat zien hoe jij marketing slim kan inzetten voor een perfecte klantbeleving in jouw webshop en andere verkoopkanalen.

Over Suneco

Al meer dan 30 jaar is Suneco specialist in het bouwen, uitbreiden en onderhouden van digitale platformen. Zij creëren oplossingen die een voorsprong geven in de digitale aanwezigheid van uw organisatie, diensten of producten. Suneco is gevestigd in Zwolle en staat met 25 applicatiepower specialisten voor u klaar.

Over Inextenzo

Inextenzo is gespecialiseerd in het ontwikkelen van uw contactstrategie ten behoeve van klantenwerving, klantactivatie en/of klantbehoud. Zij zijn gedreven in het adviseren én ontzorgen op het gebied van marketing, communicatie en de bijbehorende processen. Als marketingpartner doet Inextenzo er alles aan om samen met u de merkvoorkeur te vergroten en de klantwaarde te verhogen. 

Over Dynamicweb

Dynamicweb, met het hoofdkantoor in Aarhus, Denemarken, ondersteunt vandaag de dag meer dan 4.000 bedrijven wereldwijd in nauwe samenwerking met meer dan 200 gecertificeerde partners.