Arkil

Arkil is een van de grootste bouwbedrijven in Denemarken met meer dan 1800 werknemers en een geschatte omzet van 3,3 miljard in Denemarken en daarbuiten.

Uitdaging

Arkil stond eerder voor de uitdaging om te communiceren en hun brede scala aan professionele competenties te presenteren aan hun grote internationale klantengroepen. Daarnaast ondervond Arkil een grotere hoeveelheid websiteverkeer van mobiele apparaten, waaronder smartphones en tablets, maar konden ze de vraag naar responsieve content niet ondersteunen vanwege hun vorige, verouderde oplossing.

Het traditionele informatie level was vrij complex en technisch en voornamelijk gericht op intern gebruik. Dit werd duidelijk in Google Analytics, aangezien de pagina's met de meeste bezoeken 'Contact' en 'Vacatures' waren. Daardoor genereerde de website onvoldoende leads en zakelijke kansen en te veel irrelevante vragen die veel handmatige administratieve middelen vereisten.

Als gevolg hiervan besloot Arkil om een nieuwe digitale oplossing te kiezen die de complexe en minder klantgerichte informatie en content zou weggooien, en in plaats daarvan zou focussen op een meer servicegerichte en opwindende merkwebsite. De nieuwe aanpak zou een versterkte focus op het creëren van een meer commerciële oplossing omvatten die in staat is om websitebezoekers van meer relevante en inspirerende bedrijfscontent te voorzien.

Dynamicweb als oplossing

De nieuwe bedrijfswebsite oplossing is gebaseerd op het Dynamicweb All-in-One-platform en biedt een duidelijke promotie van de primaire bedrijfsgebieden, services en producten die Arkil te bieden heeft. De website promoot Arkil als een one-stop-serviceportaal en het responsieve ontwerp zorgt voor een uitstekende klantervaring op computers, laptops, tablets en mobiele telefoons.

Het gebruik van grote afbeeldingen en visuele oppervlakken zorgt voor eenvoudige en intuïtieve navigatie en positioneert Arkil als een absolute digitale koploper in een anders traditionele en conservatieve onderneming. Ten slotte is de nieuwe site geoptimaliseerd op basis van een grondige analyse van zoekwoorden, die zorgt voor topscores in SEO en Google Page Speed.

Resultaten

De oplossing heeft bijgedragen aan de versterking van de merkidentiteit en marktpositie van Arkil en heeft de eerdere hoeveelheid handmatige en tijdrovende middelen die aan klantenservice worden besteed, effectief verminderd.

De ontwikkeling van een dialooggeoriënteerde website vereist eenvoudige en gebruiksvriendelijke call-to-actions die de kans vergroten dat bezoekers in leads worden omgezet, en dit wordt duidelijk weergegeven op de nieuwe website, waardoor de nadruk ligt op de gebruikerservaring - via verschillende platforms. Met andere woorden, de nieuwe website is volledig in staat om zijn bezoekers te inspireren en te converteren door gebruiksvriendelijkheid en gebruikerservaringen voorrang te geven.

Gitte Holm, Executive Assistant, Arkil A/S
"Wij beschouwen de nieuwe website als een belangrijke media in onze strategie voor continue branding, die zou moeten helpen bij het positioneren van Arkil als ambitieus en vooruitstrevend bedrijf. De nadruk ligt op het creëren van een digitaal platform dat Arkil communicatief, visueel en technisch naar nieuwe hoogten tilt."
- Gitte Holm, Executive Assistant, Arkil A/S
Arkil
Klant
Arkil
Locatie
Denemarken
Segment
CMS, Marketing, Organization
Website
www.arkil.dk/
Partner
Gotcha

Soortgelijke cases