BHG Warenhuizen

Een klantgerichte benadering hanteren en silo's elimineren door één enkele oplossing te gebruiken

De omvang van het winkelmandje van BHG Singapore groeide met 17% in combinatie met een toename van 3,5% in daadwerkelijke aankopen na de implementatie van een innovatieve klantoplossing, waaronder virtueel passen-, 'lift-and-learn'- en mobiele verkooppuntsystemen.

BHG is een van de leidende retailmerken in Singapore, opgericht in 1994. Een belangrijk onderdeel van het vijfjarige transformatieplan van BHG is de overgang naar een naadloze klantgerichte benadering voor zowel de online als de offline klantcontactpunten.

De Uitdaging

BHG is een van de leidende retailmerken in Singapore, opgericht in 1994. Een belangrijk onderdeel van het vijfjarige transformatieplan van BHG is de overgang naar een naadloze klantgerichte benadering voor zowel de online als de offline klantcontactpunten.

Om dit doel te bereiken, moest het bedrijf een uniforme ecommerce-benadering toepassen die haar klanten de meest naadloze klantervaring kan bieden.

"Aangezien klanten tegenwoordig gewend zijn aan meer kanalen om te communiceren, hoe kunnen we ervoor zorgen dat we hun winkelgedrag begrijpen als ze online winkelen, in onze flagshipstore of zelfs communiceren met ons partnerecosysteem? Voor BHG was het een must-have om in staat te zijn om deze inzichten in de klantervaring te krijgen en een belangrijke reden waarom we een unified commerce-oplossing nodig hadden", zegt Jheeva Subramanian, CFO van BHG Singapore

De Oplossing

Met DynamicWeb was BHG in staat om een klantgerichte benadering te hanteren en silo's te elimineren door slechts één oplossing te gebruiken. Met behulp van DynamicWeb kan BHG haar klanten nu voorzien van:

  • Naadloze winkelervaring door de introductie van het concept van Click and Collect - Een opstelling waarbij klanten hun bestelling uitvoeren wanneer het hen uitkomt, hun bestelling ophalen in de ene winkel, een ander artikel in een andere winkel en de rest laten bezorgen, afhankelijk van hun voorkeursschema.
  • Endless aisle concept - Een opstelling waarbij shoppers online artikelen kunnen bestellen en een fysieke winkel kunnen bezoeken en vice versa. In dit geval kunnen shoppers artikelen bestellen die niet op voorraad zijn en die niet fysiek in de winkel verkrijgbaar zijn, en deze artikelen thuis laten bezorgen.

  • Moeiteloze check-outs via Mobile Point-of-Sale waarmee klanten aan de lange rijen bij de kassa kunnen ontsnappen - Dit soort opstelling stelt klanten in staat om gemakkelijk hun aankoop af te ronden op elke plek in de winkel.
Het Resultaat

Met het succes van de overgang van BHG naar een unified commerce-oplossing met behulp van de DynamicWeb-oplossing, heeft het bedrijf zijn oude systemen geconverteerd en een uniforme en onderling verbonden systeembenadering aangenomen. Hierdoor kan BHG nu een naadloze en gepersonaliseerde online winkelervaring bieden.

In detail groeide de omvang van het klantenmandje van BHG Singapore met 17% in combinatie met een toename van 3,5% in de aankoopconversie na de implementatie van innovatieve klantoplossingen, waaronder virtuele pas-, 'lift-and-learn'- en mobiele verkooppuntsystemen.

Since implementing DynamicWeb BHG sales and order numbers increase three-fold and there has been a 20 percent membership growth via the eCommerce platform.

Jheeva Dubramanian - CFO, BHG SIngapore

Segment

B2C, PIM, CMS, Marketing, Retail, Dynamics NAV

Location

Singapore

Partner

DynamicWeb

By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing