ROI in slechts één jaar met geïntegreerde productmarketing.

Râureni is een van de oudste en meest geliefde merken van ingeblikt fruit en groenten op de Roemeense markt, met een zeer sterke offline aanwezigheid in het hele land.

Uitdaging

Nadat we het merk hadden ontwikkeld en een uitgebreid rebrandingproces hadden doorlopen, moesten we het merk introduceren bij het online publiek.

Dynamicweb als oplossing

We hebben een geïntegreerd managementsysteem opgezet voor de online aanwezigheid van het merk, gebaseerd op twee belangrijke pijlers: technologie (Dynamicweb platform) en strategie (het idee van het merk uitdrukken in de online community).

Implementatie:

• Responsief websiteontwerp dat eenvoudige navigatie en een complete merkbeleving mogelijk maakt, ongeacht de desktop of andere omgeving waar de gebruiker toegang heeft tot de Raureni website.

• Abonnement op blognieuws en nieuwsbrief, waarmbij periodiek nieuwsbrieven naar abonnees worden uitgestuurd.

• Geïntegreerde verkeersanalyse op de website, waarmee het gedrag van bezoekers kan worden bekeken (tijd besteed op site, pagina's en favoriete producten, meest gelezen blogposts, etc.)

• Optimale integratie tussen website en de sociale netwerken waar het merk actief is, waardoor de gebruiker een consistente online-ervaring heeft op meerdere digitale mediakanalen

Resultaten

Door middel van prototyping, wireframing en later de implementatie, is het merk nu in staat om zowel een complexe merkervaring als eenvoudig toegankelijke productinformatie aan te bieden via de nieuwe responsieve website en integratie van sociale media.

• 40% toename van website verkeer

• 45% (1e helft van 2016 vs 1e helft van 2015) toename van mobiel verkeer (sinds interface voor mobiele optimalisatie)

• 1,1 keer minder klikken (om toegang te krijgen tot de juiste informatie)

• Algehele eenvoudigere toegang tot de informatie waarnaar de gebruiker op zoek is
Dan Mutu, General Manager, Râureni Company
"We hebben een enorme overgangsperiode doorgemaakt, waarbij we het merk hebben doen herleven, gericht op een nieuwe niche van consumenten, namelijk het online publiek. Râureni moest contact maken met de basis en een beroep doen op zoveel mogelijk consumenten en hun behoeften vervullen, vandaar de behoefte aan de online communicatiestrategie van het merk. Dit nieuwe online platform, waar consumenten direct kunnen communiceren met het merk en hun inbreng kunnen aanbieden, is een belangrijke stap voor de toekomst van ons merk."
- Dan Mutu, General Manager, Râureni Company
Raureni
Klant
Raureni
Locatie
Roemenië
Segment
CMS, Marketing, Manufacturing
Website
www.raureni.ro/en-us/homepage
Partner
BrandFusion

Soortgelijke cases