Service&Co

Service & Co. is een particulier bedrijf dat gidsen opleidt om te werken in de Scandinavische "tourpakket" industrie. Sinds de opening in 1998 is het bedrijf uitgegroeid tot het grootste educatieve opleidingsinstituut in Scandinavië en staat het bekend om zijn klantvriendelijkheid.

Uitdaging

Service & Co. had een erg eenvoudige website die geen enkele functie had behalve het vermelden van bedrijfsinformatie op het web. Ze hadden een site voor ogen die klanten zou uitnodigen om met hen in dialoog te gaan en het spannend en gemakkelijk zou maken om heen en weer te communiceren.

Dynamicweb als oplossing

Ze kozen het Dynamicweb platform dat de doelgroep van Service & Co. zou verleiden; jongeren vanaf 18 jaar, op zoek naar een carrière in de toeristenindustrie.

Wanneer bezoekers op de website van Service & Co terecht komen, krijgen zij op een stimulerende manier veel informatie te zien, gecombineerd met uitdagende CTA's. En omdat de site is geïntegreerd met een aantal sociale communicatietechnologieën, kunnen prospects op verschillende manieren contact opnemen met Service and Co. Prospects kunnen nu telefonisch contact opnemen, live chatten via Skype, een e-mail sturen of zelfs een gesprek met een werknemer inboeken om de kansen die het bedrijf biedt te bespreken.

Klanten kunnen ook communiceren met het bedrijf op Facebook, Twitter of Youtube. De site bevat veel informatie over Service & Co., gepresenteerd op verschillende manieren, waaronder ingezonden artikelen en video's van afgestudeerden en medewerkers die hun ervaringen delen. Kort samengevat: de website is zo ontworpen dat vragen van de doelgroep niet onbeantwoord blijven.

Resultaten

Met het nieuwe Dynamicweb platform is de reeds sterke verkoop van Service & Co. toegenomen en is hun webkanaal nu zo succesvol gebleken, dat het bedrijf nieuw personeel heeft aangenomen om de leads en activiteiten van de nieuwe site te verwerken. Tegelijkertijd, ook dankzij de nieuwe site, heeft Service & Co. de uitgaven voor reclame verlaagd, omdat de site zo goed slaagt in het aanspreken van klanten en het verkorten van de verkoopcyclus. Voor Service & Co is het boeien van klanten gelijk aan de verkoop. In feite is de website het primaire verkoopkanaal.

Palle Højsholt, Eigenaar van Service & Co.
"We kozen voor Dynamicweb vanwege het schaalpotentieel en omdat het aan al onze eisen voldeed. Samen met Dynamicweb hebben we een site gecreëerd die erin slaagt onze doelgroep te bereiken en voor ons is klantbetrokkenheid gelijk aan de verkoop."
- Palle Højsholt, Eigenaar van Service & Co.
Service&Co
Klant
Service&Co
Locatie
Denmark
Segment
CMS, Organization
Website
www.service-co.dk

Soortgelijke cases