Triora

Triora (voormalig Mirage Verslavingszorg) wil haar zeer succesvolle prive verslavingsbehandeling uitbreiden naar patienen in heel Europa, met behulp van het unieke, holistische Triora model, dat lichaam, geest en ziel behandelt.

Uitdaging

Binnen de kliniek in Alicante, Spanje, was het gemiddelde gebruik van de beschikbare zitplaatsen op het terrein ongeveer 10%. Als gevolg van het resultaat van het break-even ratio was een continue toename nodig van de klantenkring van ongeveer 66%.

De verschijning van de website zou stil moeten zijn en zelfs in benadering naar de diverse bezoekers en doelgroepen. De presentatie moest worden gericht op het verstrekken van informatie op een serene, vreedzame manier. Visueel ontwerp is net zo belangrijk als het pad naar oplossingen en conversie.

Dynamicweb als oplossing

Het verhogen van gekwalificeerde leads en het omzetten van deze in werkelijke klanten was de hoogste prioriteit. Triora heeft een geweldige job gedaan bij de voorbereiding van hun doelen en doelgebieden. Ze hebben kostbare tijd besteed aan het opzetten van de persona, die worden bediend door het platform. Door het gebruik van deze duurzame gegevens, was Bluedesk goed voorbereid om een beslissing te kunnen maken en te kiezen voor het all-in-one platform van Dynamicweb.

In nauwe samenwerking met Triora was Bluedesk in staat om te anticiperen op een steil en solide ontwikkelingsproject. Binnen een tijdspanne van slechts 6 weken was Bluedesk in staat om een uitrol van het platform voor de klant op te zetten, terwijl alle doelstellingen voor marketing, lead generatie, webstite verschijning en conversie gemanaged werden.

Aangezien het platform werd gebouwd naar de marketings tools van het Bluedesk marketing team, werd de website voorbereid op op maat gemaakte content en conversiebanen.

Resultaten

Binnen de eerste dertig dagen van het gebruik van het Dynamicweb platform steeg het aantal pagina bezoeken van 1811 tot 3501 bezoekers.

Door het succes van deze omschakeling werkt Triora nu aan de uitbreiding van de beschikbare zitplaatsen binnen de huidige faciliteit en het openen van andere faciliteiten. Dit om het hoge bedrag van de aanvraag voor het invoeren van het programma mogelijk te maken op een dagelijkse basis.

Voor aanvang van het project had de kliniek in Alicante een vulling van 3 patienten. Tijdens de weken na de Go-Live van de nieuwe website is het aantal patienten geleidelijk toegenomen. Momenteel is de kliniek stabiel op ongeveer 28 patienen gemiddeld. Danzkij de implementatie en de huidige conversie zit de kliniek op een comfortabele winst!

 

 

Triora
Klant
Triora
Locatie
Nederland/Spanje/Verenigd Koninkrijk
Segment
CMS, Marketing, Organization
Website
www.triora.uk
Partner
Bluedesk E-Business B.V.

Soortgelijke cases