Microsoft Dynamics NAV 2016 – Volg deze 3 tips voor een succesvolle lancering

Onze partner ArcherPoint kent NAV. Dynamicweb's eigen e-commerce en online marketing oplossing kan naadloos worden geïntegreerd met Dynamics NAV en andere ERP systemen, maar hoe zit het met de implementatie van NAV zelf? Wat is er nodig voor een succesvolle implementatie van uw nieuwe Microsoft Dynamics NAV 2016?
Geschreven door Dynamicweb Software op 06.06.2018, 00:00
Microsoft Dynamics NAV 2016 – Volg deze 3 tips voor een succesvolle lancering

 

ArcherPoint heeft onlangs een blogpost gedeeld over wat er nodig is om succesvol te zijn. Op basis van een case study van een van hun klanten, boog ArcherPoint hun succesvolle NAV lancering naar drie T's:

1. Testen. Of zoals we opmerkten, ze gebruikten een ander "T" -woord: Tedious. Testen, geven ze toe, kan vervelend zijn, maar het is zeer zeker de moeite waard. Als u problemen opmerkt voordat u live gaat, heeft u het voordeel dat u deze problemen oplost voordat ze uw klanten kunnen beïnvloeden.

2. Training. De kracht van een tool komt van zijn gebruikers. Vooral krachtige gebruikers moeten de oplossing van binnen en van buiten kennen. Training betekent voorbereiding, en voorbereiding geeft u de zekerheid van een succesvolle lancering van Microsoft Dynamics NAV 2016.

3. Transitieplanning. Oké, technisch gezien is dit meer dan een "T", maar de "P" is belangrijk. Of het nu gaat om een ​​upgrade of een geheel nieuwe implementatie, deze overgangen nemen verschillende stappen. Vooruit plannen is belangrijk, net als het kennen van de ins-en-outs van elke afdeling die betrokken is bij de implementatie van Dynamics NAV.

We raden je zeker aan om de originele blog van ArcherPoint te lezen. Ze delen een aantal opsommingspunten die helpen bij elk van de drie T's die ze suggereren. En deze punten zijn niet alleen belangrijk voor de NAV implementatie, maar ook voor de implementatie van andere oplossingen wanneer u van plan bent uw hele bedrijf online te brengen.