B2B E-commerce – pop-up demand generation, de do’s en don’ts

Pop-ups zijn een bewezen leadgenactiviteit binnen B2C - maar het potentieel voor B2B mag niet worden vergeten!

Pop-ups kunnen een zeer effectieve strategie zijn voor uw B2B e-commerce demand generation. Sleeknote en Dynamicweb delen hun kennis over hoe B2B bedrijven pop-ups kunnen gebruiken om nieuwe leads te genereren en hun B2B e-commerce te laten groeien. Mogens Møller van Sleeknote presenteert inzichten uit real-life B2B klantcases en geeft je concrete tips om effectieve pop-ups te maken. Je krijgt AHA-ervaringen en inspiratie over hoe je aan de slag kunt met pop-ups als leadgen-activiteit in je marketing.

Webinar take-aways:

  • Waarom pop-ups een geweldig idee zijn om te gebruiken in uw B2B E-commerce
  • Hoe u het meest uit uw pop-ups haalt
  • Wat andere B2B bedrijven hebben gedaan om van hun pop-ups een succes te maken
  • 5 voorbeelden van pop-ups binnen B2B lead generation, de do’s, and don’ts

Sprekers:

Eric Jan C. van Putten
VP of Marketing
Dynamicweb
Mogens Møller
CEO & Co-founder
Sleeknote

Over Sleeknote:

Zeg vaarwel tegen irritante pop-ups. Toen Sleeknote werd opgericht, waren er verschillende tools voor het genereren van leads op de markt. Maar weinig gaven slimme e-commercemarketeers de flexibiliteit om de bezoekers van hun site te betrekken op de manier die zij wilden. We denken graag dat we dat hebben veranderd.

Sleeknote heeft alles wat je nodig hebt om je e-maillijst uit te breiden, populaire producten te promoten, bezoekers om te zetten in kopers en het verlaten van een winkelwagentje te verminderen.
Met onze geavanceerde targetingopties laat je altijd de juiste pop-ups op het juiste moment aan de juiste bezoekers zien.