De status van Product Information Management in 2020 (ENG)

De verwachtingen van klanten zijn nog nooit zo hoog geweest in hun online zoektocht naar producten. Hun koopproces moet soepel verlopen en productinformatie moet direct beschikbaar zijn. Als gevolg hiervan is het belang van hoogwaardige productinformatie voor zowel retailers, fabrikanten als distributeurs steeds groter geworden.

"Om klanten te winnen, te bedienen en te behouden, moeten verkopers content bieden dat uniek is voor de locatie, behoefte, gelegenheid en het kanaal van een koper tijdens elke stap van de klantreis" - Forrester

Deze white paper geeft u een overzicht van waarom PIM oplossingen in steeds meer organisaties worden geïmplementeerd, welke mogelijkheden een PIM oplossing in 2020 moet dekken, waar de markt naartoe gaat, wie de PIM leveranciers in de markt zijn en hoe deze uw aankoop van een PIM beïnvloeden.

6 essentiële mogelijkheden die een eigentijdse PIM moet omvatten in 2020

Als u betrokken bent bij de oplossingsselectie binnen een bedrijf dat overweegt een PIM oplossing te implementeren of uw klanten bijstaat in deze activiteit als IT systeemintegrator, kan het moeilijk zijn om een overzicht te krijgen van de mogelijkheden. Deze 6 capaciteiten zijn de musts in 2020:

  1. Onboarding van productdata 
  2. Classificatie van productdata
  3. Beheer van productdata 
  4. Verrijking van productdata 
  5. Kwaliteit van productdata 
  6. Distributie van productdata 

Vul het formulier in om de whitepaper te downloaden.