De Ultieme Klantervaring

"87% van de consumenten geeft aan dat relevante content een positieve invloed heeft op de merkbeleving. 78% van de internet gebruikers zegt dat persoonlijke relevante content hun aankoopactiviteit verhoogt".

Dat blijkt uit een onderzoek van Marketing Insider Group onder 1500 consumenten. De inzet van marketingtechnologie wordt steeds belangrijker om de klantervaringen optimaal te managen. Maar hoe maak je het verschil en zorg je ervoor dat jouw online kanalen net dat beetje meer hebben? 

Leer tijdens deze webinar:

  • Wat de basis is van een goede klantervaring
  • Hoe je de klantrelatie versterkt door inzet van Marketing
  • Hoe je de klantinteractie versterkt door technische mogelijkheden

Eric Nijkamp, Managing Partner bij Inextenzo, laat zien hoe Inextenzo voor Pentair, een wereldwijde leider op het gebied van water oplossingen, een stappenplan heeft gecreëerd voor de ultieme contactstrategie en hoe jij dit ook kan toepassen. Hierbij staat personalisatie en content op maat centraal en haal je door middel van data en techniek het maximale uit ieder contactmoment. 

Mike Pino, Managing Partner bij Suneco, vertelt over de technische mogelijkheden die de ultieme klantervaring mogelijk maken. Hij laat zien hoe een perfecte gebruikerservaring eruit ziet d.m.v. een naadloze integratie tussen E-commerce, PIM en Marketing met één oplossing voor zowel B2B als B2C - geschikt voor uw doelgroep en organisatie. Hoe dit wordt toegepast in de realiteit laat Mike zien aan de hand van de Company Fits case, een ontwerper en producent van bedrijfskleding.

Uiteindelijk is het van belang dat marketing en technologie samensmelten. Harry van Rossum, Country Manager Benelux bij Dynamicweb, vertelt hoe de inzichten uit de techniek de marketeer van dienst zijn tijdens de klantervaring en wat de aankomende trends zijn op het gebied van Customer Experience Management.