Verhoog uw omzet met E-commerce E-mailmarketing

E-mail is misschien wel een van de oudste digitale marketingkanalen die nog steeds in gebruik is, voortkomend uit het vroegere internet. Dit heeft te maken met zijn vermogen om zich aan te passen aan nieuwe digitale omstandigheden, en omdat het zijn waarde in conversies blijft bewijzen.

Recente DMA return on investment (ROI) cijfers laten een stijging zien van €35,71 vorig jaar naar €54,43 dit jaar, wat aangeeft dat e-mailmarketing niet alleen nog in leven is, maar dat het daadwerkelijk opleeft.

Ons doel met deze white paper is laten zien hoe u meer omzet kunt genereren door een goede geïntegreerde e-commerce e-mailmarketing setup waarmee u data gedreven e-commerce e-mailmarketing kunt stimuleren. De volgende vier operationele technieken zullen in deze white paper worden geïntroduceerd:

Verder lezen: Intelligent Targeten in Dynamicweb

Ontdek hoe Dynamicweb u in staat stelt om gedrag op locatie te combineren met ERP transactie data om klanten te benaderen. Stel het eenmalig in en Dynamicweb kan automatisch e-mailcampagnes opstellen die de verkoop gegarandeerd zullen verhogen. Bekijk de demo van 2 minuten: E-mail segmentering in Dynamicweb.