Hoe productdata uw e-commerce strategie versterkt

Omnichannel ervaringen en klantverwachtingen hebben de manier waarop merken, retailers en fabrikanten omgaan met klanten veranderd - en de impact van de huidige situaties heeft veel van die veranderingen versneld. Deze trends veranderen drastisch hoe organisaties moeten nadenken over hun productgegevens en deze moeten gebruiken om zich aan te passen aan de realiteit van opkomende markten.

Luister naar gastspreker, Forrester analist Amanda LeClair, over hoe de rol van PIM uw e-commerce strategie beïnvloedt door content te leveren die niet alleen klanten de informatie biedt die ze nodig hebben, maar ook boeiende ervaringen ondersteunt. We zullen onderzoeken hoe uw productgegevens een 'niet zo geheim' wapen zijn om uw relatie met klanten te verbeteren, u te onderscheiden van de concurrentie en groei te stimuleren via e-commerce en digitale kanalen.

Leer van Danish Agro over hun B2B- en B2C-e-commercebenadering in 15 talen en hoe ze verkoopkanalen verrijken met de juiste productgegevens via de Product Information Management (PIM) oplossing.

Thava Sabanathan, Dynamics 365 Consultant & Project Manager, zal de uitdagingen delen die ze eerder hadden, hoe ze het project benaderden en de resultaten die ze hebben behaald.

Christian Beer, CEO van Dynamicweb, zal zijn visie delen over hoe u een betere digitale klantervaring kunt bieden en e-commercesucces kunt opschalen door het Dynamicweb Digital Experience Platform te gebruiken dat oplossingen voor content management, digital marketing, e-commerce en product information management omvat.

Belangrijkste take-aways van deze webinar:

  • Hoe PIM groei en nieuwe inkomstenstromen kan ondersteunen
  • De stijgende verwachtingen van klanten voor e-commerce
  • Hoe productgegevens de klantervaring beïnvloeden
  • Directe lessen voor het starten van een e-commerceproject