Waarom u meer dan een winkelwagentje nodig heeft

De winnaars begrijpen dat in de ongeduldige wereld van e-commerce, waar uw concurrentie slechts een klik verwijderd is, het optimaliseren van de klantervaring cruciaal is voor een succesvolle e-business.

De bedrijven die problemen ondervinden, onderschatten vaak wat de klant van vandaag verwacht van een bevredigende online ervaring. Een e-business website met een “Koop Nu” knop en een winkelwagentje is niet genoeg om elke klant te bevredigen die gewend is uitgebreide selfservice en gepersonaliseerde e-commerce, wanneer zij online zaken doen.

Lees verder terwijl wij u stap voor stap laten zien hoe u:

1. Uw klantervaringen optimaliseert
2. Content levert waarop klanten vertrouwen om hun aankoopbeslissingen te nemen
3. De online ervaring van uw bezoekers optimaliseert
4. Klanten leidt naar de meeste relevante producten die aansluiten op hun behoeften
5. De digitale e-commerce oplossing implementeert die het allemaal mogelijk maakt

Verder lezen: LS Retail en Dynamicweb omni-channel oplossingen voor het verenigen van offline activiteiten en e-commerce

Echte omni-channel e-commerce ervaringen vereisen meer dan een winkelwagentje en een retail POS – zij vereisen een nauwe integratie tussen systemen. LS Retail en Dynamicweb stellen retailers in staat hun offline activiteiten en e-commerce te verenigen met echte omni-channel oplossingen.

Leer meer over geïntegreerde omni-channel e-commerce voor LS Retail.