LS Retail en Dynamicweb gaan strategische samenwerking aan binnen de e-commerce

Consumenten leggen de lat steeds hoger wanneer het gaat over omni-channel retail. Voor een echte omni-channel ervaring is er meer nodig dan alleen een winkelwagentje en een verkooppunt. Omdat er een nauwe integratie nodig is tussen de verschillende systemen zijn LS Retail en Dynamicweb een strategische samenwerking aan gegaan. De oplossing kan op verschillende platformen aangeboden worden, afhankelijk van de voorkeuren van de klant. Denk hierbij aan de Microsoft Azure-cloud, op een lokale cloud of een hybride cloud.
Geschreven door Dynamicweb Software op 25.09.2017, 00:00
LS Retail en Dynamicweb gaan strategische samenwerking aan binnen de e-commerce

 

De oplossing voor het omni-channel

Het partnerschap biedt klanten van LS Retail een tweezijdige connectie naar het uitgebreide marketing- en e-commerceplatform. Hierdoor is het makkelijker, sneller en betaalbaarder voor retailers om een ware omni-channel ervaring te leveren aan haar klanten. 

De samenwerking tussen LS Retail en Dynamicweb maakt het mogelijk voor retailers om de offline activiteiten en de e-commerce te combineren. Dynamicweb integreert met de logistiek van LS Retail, dit maakt real-time communicatie tussen Microsoft Dynamics NAV, LS Nav en Dynamicweb mogelijk. Deze oplossing wordt ervaren als een stevige basis voor het leveren van een echte e-commerce setup. 

Het partner systeem van LS Retail en Dynamicweb overlappen al gedeeltelijk,  hierdoor weten al meerdere partners hoe beide oplossingen worden uitgevoerd. Wat Dynamicweb ook kan doen is een wereldwijd partnernetwerk aanbieden van meer dan 200 digitale agencies en systeem integraties. Voor LS Retail-klanten biedt dit de kans om hun omni-channel ambities te bereiken.  

Dynamicweb staat bekend als software bedrijf dat oplossingen levert voor Dynamics NAV en AX. De ambitie van deze gecombineerde oplossing is om de time-to-market te versnellen en om zowel de implementatiekosten als de risico’s voor LS Retail klanten te reduceren.

‘’De consument van vandaag verwacht dat een retailer ten alle tijden aanwezig is op alle kanalen, een uitdaging voor vele retailers. Met Dynamicweb hebben retailers een nieuwe manier om gemakkelijk aan deze eisen te voldoen, zonder te hoeven jongleren tussen verschillende systemen’’, aldus Magnus Norddahl, CEO en president van LS Retail. 

‘’Retailers zijn op zoek naar een solide omni-channel oplossing dat snel en makkelijk te implementeren is, zodat ze bij wijze van spreken niet opnieuw het wiel hoeven uit te vinden. Zowel LS Retail en Dynamicweb delen deze visie, we weten hoe belangrijk dit is. Met de gecombineerde oplossing streven we naar nieuwe normen voor een out-of-the-box omni-channel functionaliteit’’, zegt Christian Beer, CEO van Dynamicweb.

Zoals eerder aangeven kan de oplossing worden aangeboden in Microsoft Azure-cloud, een lokaal of op een hybride cloud, afhankelijk van de voorkeuren van de klant.

Wanneer u meer wilt weten over de oplossing, bezoek dan Dynamicweb bij Directions EMEA in Madrid of de NAVUG-top in Nashville. Of neem contact op met uw vertegenwoordiger bij LS Retail of Dynamicweb.

Meer over LS Retail & Dynamicweb

LS Retail ontwikkelt al meer dan twee decennia lang eenvoudige en praktische softwareoplossingen om de winkel- en eetervaring wereldwijd een plezier te maken. Producten en oplossingen van LS Retail worden verkocht via een wereldwijd partner netwerk en zijn geïnstalleerd in meer dan 66.000 winkels verspreid over meer dan 120 landen. Meer informatie: www.lsretail.com 

Dynamicweb biedt een All-in-One Business Platform wat het mogelijk maakt om Content Management, E-commerce, PIM en Marketing Capabilities te combineren om krachtige klantenervaringen in alle kanalen te creëren. Dynamicweb is gespecialiseerd in integratie met Microsoft Dynamics ERP en heeft meer dan 4.000 klanten en 200 gecertificeerde partners over de hele wereld.